Cash Balance Reader

» CASH BALANCE READER «


Czytnik sald gotówkowych z wielu źródeł! - Klikasz Raz i Wiesz ile Masz!


» Jak wy/grać w Lotto przez Internet? «


Bezpieczny Sposób Gry w Międzynarodowe Lotto, w tym Gra Grupowa!


Moje wygrane

Ten artykuł będzie na bieżąco uaktualniany moimi płatnymi trafieniami, czyli znajdziesz tu trójki, czwórki, piątki i mam nadzieje, że przyjdzie także czas na szóstkę, a może szóstki :)
Aktualizacja: oprócz trafionych zakładów będę tu umieszczał również prowizje z 'udziałów zespołowych', które otrzymałem za trafione kombinacje w mojej grupie graczy (tylko te powyżej 10zł) 





Kolejna modernizacja systemu AmigoLotto zaowocowała znacznie bardziej przejrzystym rozliczeniem wygranych i od tej pory oprócz trafionych liczb wyraźnie widać także sumę wygranej kwoty i jej źródła.


Tym razem w mojej grupie padła 5, co zaowocowało zarobkiem 152zł bez trafienia czegokolwiek własnym zakładem (jak na razie to mój rekord ;)...


Po wprowadzeniu opcji LOTTO PLUS rozliczenie wygranych po raz kolejny zmieniło wygląd. Poniżej moja pierwsza bezpośrednia 3 w plusie za 0,22zł ;)


Z powodu braku czasu zawieszam prezentacje wygranych dopóki nie padnie minimum 5-tka ;)

► ZAPRASZAM DO DALSZEJ LEKTURY ◄
WŁAŚCIWA KOLEJNOŚĆ DZIAŁAŃ
1. Zrozum wyjątkowe możliwości AmigoLotto, w tym celu przeczytaj 2 artykuły: 
2. Dołącz do projektu - pomocny tutorial:
Rejestracja w AmigoLotto
3. Buduj własny zespół (nieobowiązkowo!), w tym celu przeczytaj:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

MÓJ DOCHÓD Z OSTATNICH 6 MIESIĘCY i... widoczny progres